Można zgłaszać recenzje na Facebooku

Jakiś czas temu pisaliśmy o zmianie recenzji na Facebooku w polecenia. Dziś pojawiła się kolejna aktualizacja, która umożliwia zgłaszanie recenzji Facebookowi. Po kliknięciu w ikonę wykrzyknika, możemy zgłosić polecenie (recenzję) jako niestosowną, nieuczciwą, spam, propagowanie nienawiści lub nękanie.     Nie polecamy tego nadużywać, ale w przypadku gdy recenzja nie dotyczy Waszej restauracji, jest wulgarna lub nieprawdziwa warto ją zgłosić.

Read More

Szukamy Asystenta ds marketingu restauracji

Interesujesz sie światem restauracji? Jesteś osobą skrupulatną i przykładasz dużą uwagę do detali? Szybko idzie ci wyszukiwanie informacji w internecie, sklejanie prezentacji, research inspiracji, wpisywanie danych do raportów? Spędzasz więcej czasu na Instagramie niż przeciętny zjadacz chleba? A do tego szukasz dynamicznej pracy z różnymi wyzwaniami, możliwością wykazania się i ujarzmienia swojego ducha kreatywności? To praca do ciebie! Szukamy osoby,

Read More

Rewolucja w ocenach na Facebooku

Rewolucja w recenzjach na Facebooku! Jakiś czas temu informowaliśmy Was, że Facebook testuje możliwość oceniania firm na dziesięciostopniowej skali, nie jak do tej pory 1-5. Dzisiaj Facebook połączył opcje POLECEŃ, które były już dostępne z OCENAMI na Facebooku, tworząc REKOMENDACJE i mamy jedynie możliwość polecenia restauracji lub... nie!   Czym była ocena, a czym są rekomendacje? Do tej pory restaurację

Read More

Chcesz być na bieżąco z wiedzą z marketingu gastronomicznego? Dołącz do grupy MARKETING W GASTRONOMII na Facebooku i stań się członkiem naszej społeczności.