Jak napisać plan marketingowy restauracji?

Przełom roku to idealny moment na podsumowania minionych miesięcy i zaplanowanie 2019 pod kątem marketingowym w Twojej restauracji. Właściciele lokali gastronomicznych zazwyczaj pamiętają o tym, by podsumować rok pod względem finansowym. Ile pieniędzy realnie wpłynęło do naszej kieszeni? Ile kosztowały nas naprawy, sprzęt, wynagrodzenia, towar? Dzięki balansowi zysków i strat właściciel orientuje się, w jakiej jest sytuacji finansowej i gdzie

Read More

5 pomysłów odnośnie zmiany godzin otwarcia restauracji

Ho! Ho! Ho! Grudzień już za pasem, a większość restauracji jest teraz w oku cyklonu imprez świątecznych. Jeśli Twój lokal jest bardzo popularny, to co rusz staniesz przed wyzwaniem: jak dać znać moim Gościom, że danego dnia restauracja jest nieczynna z powodu rezerwacji na wyłączność? Kiedy zmienić godziny otwarcia w okresie świąteczno-noworocznym i na których portalach? Oto przepis FIKI na

Read More

Można zgłaszać recenzje na Facebooku

Jakiś czas temu pisaliśmy o zmianie recenzji na Facebooku w polecenia. Dziś pojawiła się kolejna aktualizacja, która umożliwia zgłaszanie recenzji Facebookowi. Po kliknięciu w ikonę wykrzyknika, możemy zgłosić polecenie (recenzję) jako niestosowną, nieuczciwą, spam, propagowanie nienawiści lub nękanie.     Nie polecamy tego nadużywać, ale w przypadku gdy recenzja nie dotyczy Waszej restauracji, jest wulgarna lub nieprawdziwa warto ją zgłosić.

Read More

Chcesz być na bieżąco z wiedzą z marketingu gastronomicznego? Dołącz do grupy MARKETING W GASTRONOMII na Facebooku i stań się członkiem naszej społeczności.